דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


והפרחים לכלה 

מאת    [ 08/03/2011 ]

מילים במאמר: 462   [ נצפה 3249 פעמים ]

"זר פרחים תמיד היה חלק ממסורת הנישואין בעולם, בעשור האחרון אנו עדים לכניסת מסורת זו גם לחתונות בישראל"

זר פרחים לכלה הפך לחלק ממסורת הנישואין בכל העדות בישראל. עם זאת, זוגות רבים מתקשים בבחירה מתאימה של זר פרחים גורלי זה, בייחוד לאור העובדה שמדובר במוצר טרי החייב להיות מסופק ביום האירוע העמוס ממילא. בשורות הבאות נביא כמה המלצות חשובות לגבי זר פרחים לכלה, מתי מזמינים זר פרחים, מתי הוא אמור להגיע, איך לשמור על זר פרחים בצורה המיטבית לפני ואחרי, ועוד.

 מבראשית

 ההזמנה של זר פרחים לכלה, כמו כל עניין הקשור בחתונה, עדיף שתעשה מראש. בדרך כלל יש צורך בקביעה של שבועיים מראש (התרעה קצרה יותר בדרך כלל מעלה את מחיר הזר שיוגדר כ"אקספרס"), אולם כל המקדים הרי זה משובח. הבחירה הראשונית יכולה להעשות לפי השוואת מחירים אינטרנטית (כמעט לכל חנויות הפרחים המספקות זר פרחים לכלה קטלוגים אינטרנטיים המציגים צילומים לדוגמא ומחירים מפורטים), אולם לפני ההתחייבות בפועל מומלץ מאוד לבקש לראות דוגמאות חיות ולקבל הסבר/ הדגמה מעשיים לגבי טיב הזר (כמו בכל דבר, גם זר פרחים יכול להראות טוב יותר בתמונה מאשר במציאות, שלא לדבר על פרמטרים כמו גודל, אותם קשה יותר להעריך בתמונה דו מימדית).

 באותה ההזדמנות חשוב להתייחס לכמה נקודות מפתח לגבי העסקה, נקודות שתשפענה מאוד על הפן הלוגיסטי של הקניה:

 הכנה- חשוב מאוד לוודא שאכן הזר מוכן ב24 השעות שלפני האירוע, לא קודם לכן (למעט מקרים נדירים של זרים יבשים). חשוב עוד יותר לוודא שהפרחים טריים (נקטפו לא יותר מ72 שעות לפני האירוע, או שנשמרו בתנאי קירור מיוחדים), ובמידה ומדובר על יבוא מחו"ל, לוודא שקיימת "תוכנית ב'" במידה ותיווצרנה בעיות בהובלה.

 אחריות- וודאו שציינתם בפירוט (עדיף בכתב כמובן) את מימדי הזר, הטריות, הקישוטים ותנאי האספקה (להלן), וודאו שמצויינת בפירוש אחריות מלאה של הספק (חנות פרחים) על זר פרחים עד לרגע המסירה ממש.

 אספקה- בדרך כלל שלוש האפשרויות הן משלוח של זרי כלה על ידי החנות המייצרת עד למקום האירוע, איסוף על ידי חברת משלוחים חיצונית, או איסוף עצמוני שלכם. האופציה המועדפת ביותר, גם במחיר של תוספת עלות, היא הראשונה, שכן במקרה כזה כל האחריות על יצור ואספקת הזר היא בידי החנות, ואין חשש של "נפילה בין הכיסאות". במידה והמחיר המבוקש על האספקה מוגזם בעליל, ניתן לעבור לאופציה השלישית, ואילו משלוח על ידי חברת משלוחים חיצונית היא הברירה הרצויה פחות (שוב, סיכון גדול יותר שמשהו ישתבש). בכל מקרה כדאי שמען המשלוח יהיה מקום האירוע ולא הבית שלכם (פחות דבר אחד שניתן לשכוח בכל הבלאגן).

 ועוד מילה אחת לגבי המחיר-

המחיר של זר פרחים לכלה יכול להשתנות מאוד, החל מ150-300 ש"ח במקרים הזולים יותר, וכלה באלפי דולרים. המחיר מושפע בעיקר מכמות העבודה (כמות הקישוטים ומורכבות הסידור) ופחות מטיב הפרחים (אלא אם כן מדובר בפרחים ביבוא מיוחד מחו"ל או פרחים יקרים במיוחד כמו סחלבים נדירים).


המאמר מוגש על ידי אינדקס חנויות פרחים המקיף בישראל. האינדקס מכיל חנויות פרחים מכל רחבי הארץ וניתן ליצור איתן קשר להזמנת פרחים, משלוחי פרחים ועוד. באינדקס ניתן למצוא גם מאמרים, פינת שאלות-תשובות ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב